Nonii tasan kuukausi taas viime postauksesta. Aika tuntuu jotenkin kuluvan kauheen nopeasti, ikinä ei oikeen muista tulla päivittämään tätä :(

Viime aikoina on tuntunut siltä että laihdutukseni ja syömishäiriöni olisi jotenkin vaipunut horrokseen. Tai siis mitään ei ole tapahtunut. Olen ollut tajuttoman heikko, himoitsen melkein kaikkea ruokaa mitä vaan kaapissa on, olen syönyt aivan v*tun paljon, ja se kyllä näkyy. Paino on varmaan joku mukavan pyöreät 64 kiloa. Hyi helvetti. Ajattelin aloittaa (jälleen kerran) oikein kunnon laihdutuksen pääsiäisen jälkeen, ei siis mitään turhaa suuhun. Nykyään on vaan hirveän vaikea piilotella ja vältellä syömistä kun tuntuu, että kaikki valvoo sua. Koko ajan. Ajattelen jo kauhulla kesää ja tulevaa rantakautta, kun pitäisi pystyä mennä rannalle. Mä vitussa sinne oon menossa, näytän valkoselta haamulta jolla on keskivartolalihavuus. Että sillai. No, kesällä on ainakin aikaa laihduttaa kunnolla, meen kesätöihin kuukaudeks ja koko sen ajan vastaan itse syömisistäni. = Ei mitään. En malta odottaa. Kuitenkin, ensi viikolla aloitan kunnon syömättömyyden, en vedä naamaan mitään missä olisi kaloreita enemmän kuin 100 per 100 grammaa.

Lisäksi olen viime aikoina käynyt ihan liikaa kaikenlaisissa pippaloissa ja bileissä. Vaikka tykkään tietenkin olla kavereiden kanssa ja näin, niin juomisen kanssa oon aika holtiton. Vedän melkein joka kerta liikaa, ja sitten oksennan tyyliin jossain vessassa koko illan. Ei kiva. Alkoholissa on tietenkin järjettömän paljon kaloreita, eikä tilannetta auta se, että melkein poikkeuksetta juon kaikkia oikein sokerisia siidereitä, breezereitä yms. Sitäkin voisi vähän hillitä niin pysyisi paino alhaalla.

Koulussa kaikki on mennyt ihan hyvin. Maantieto on noussut ihan melkein mun suosikkiaineeksi ja ruotsi on aina yhtä kivaa<3. En ymmärrä miksi monet vihaa ruotsia, musta se on lukion kivoin aine englannin jälkeen. Pitkä matematiikka puolestaan menee päin helvettiä, niinkuin aina. Hyvä numero siinä vaatisi paljon harjoittelua ja laskemista kotona, mitä en yksinkertaisesti jaksa tehdä. Siksi olen tunneilla pihalla kuin lumiukko ja kuuntelen iPodia. Kannattais varmaan munkin vaihtaa lyhyeen... Koeviikko on 2 viikon päästä, ja se jännittää jo vähän. Mulla on yhteensä 5 koetta (ruotsi, äikkä, maantieto, uskonto, matikka) ja yksi essee (äidinkielen valinnainen), joten koeviikon ei pitäisi olla kovin vaikea, matikkaa nyt lukuunottamatta. Ajattelin harjotella ehkä jo pääsiäisen aikana, mutta täytyy nyt vähän kattoo...

Mua häiritsee yks tyyppi tosi pahasti, kutsutaan nyt vaikka J:ksi. J on mun kanssa samassa lukiossa, ja oon tuntenu sen jo kohta 4 vuotta. No, kuitenkin, aikaisemmin J oli sillai ihan mukava ja kiva mulle, mut nyt se on muuttunu. Ensinnäkin, se tuijottelee mua KOKO ajan. Aina kun oon kääntyny siitä poispäin ja sit vilkasen sen suuntaan, se tuijottaa mua. Todella häiritsevää, varsinkin kun ei tiedä tuijottaako se sua hyvästi vai pahasti. Ja tuijotus ahdistaa, ainakin mua. No, toinen asia missä J on muuttunut, on se että se tulee jutteleen mulle oma-aloitteisesti. Aikaisemmin me ei sillai juteltu, mut nykyään tosi usein se tunkee mun seuraan. Jotenkin epäilen, että sillä on joku ikävä taka-ajatus tässä, mutta en oikeen keksi mikä se vois olla. Tietenkin voi olla, että oon kuvitellu koko jutun, eikä se edes oo tuijottanu mua. En tiedä, oon vähän sekaisin.

Yritän kirjoitella taas piakkoin lisää, toivottavasti muistan :)