JEE. Tänään oli pääasiassa hyvä päivä. Vaikka jouduin herään kouluun jo kuudelta, jaksoin silti herätä aika energisenä ja pirteänä. JA jopa jaksoin laittaa itseni niin valmiiksi, että olin jopa ihan tyytyväinen siihen, miltä aamulla näytin. Lukuunottamatta pullottavaa mahaa näytin aika hyvälle :) Ja se on kyl harvinaista.

Olen tähän mennessä tänään syönyt yhden Kingis Minttu-jäätelön sekä 90 gramman pussin Väiski-vaahtiksia. Plus aamun vitamiinit. Aika epäterveellistä, mutta minkäs teet kun haluun syödä vaan vähän ja hyvää. En siis mitään lämpimää ruokaa, vaan kaikkee just tollasta pientä. Tänään ei kyllä tee varmaan enää mieli mitään, oon sen verran täynnä. Paino oli kotiintullessa 60.1, joten sekin on tullut alaspäin. Ei siis voi olla muutakuin tyytyväinen. Hirveästi alemmas se ei saisi enää laskea, koska lokakuun lopussa on terkka, enkä tiedä paljonko vettä pystyn juomaan painon ylös nostamiseksi.

Kun olin tulossa koulusta kotiin bussilla, menin epähuomiossa istumaan erään vanhan tutun viereen. En pidä tyypistä yhtään, mutta jotenkin sen onnistui saada mun mese SEKÄ numero. En tajua missä huumeissa olin kun annoin ne sille. Lisäksi se sano et se tulee käymään meillä illalla. OMG, en todellakaan halua sitä tänne. Yritin keksiä kaikenlaisia tekosyitä sille, miksen pääsisi, mutta se vaan totesi että on tulossa. ARRGH en kestä sitä, se vaan ripustautuu toisiin ihmisiin ja sit joudun kärsimään sen puheluista koko vitun vuoden. En kuitenkaan viitsiny olla niin ilkee et olisin vaan ollu ihan hiljaa... No, oma on ongelmani ja ite sen aiheutin.

Kirjoittelen lisää illalla, nyt taidan mennä tekeen läksyt :/