Noniin, pitkästä aikaa blogailemaan. Olen ollut sunnuntaista saakka mökillä, jossa konetta ei ole joten en ole päässyt päivittelemään tilannetta. Olen (vastoin tahtoani) syönyt aika reippaalla lailla, ruoan piilotteleminen on mökillä huomattavasti vaikeampaa kuin kotona. Myös ylihuomenna odottava terkkakäynti on ollut syynä syömiseen. Olin siis aika paniikissa, kun tänään tulin kotiin. Pelkäsin vaa'an näyttävän ihan kamalia, mutta kun viimein uskallauduin sille, se näytti 60.3. Olin aika helpottunut, vaikka mentiinkiin yli 60 kg rajan, jota olen pitänyt vakavana rajana lihavan ja tukevan välillä. No, terkkakäynnin jälkeen laihdutan lisää, nyt vaan haluan selviytyä terkasta kunnialla.

Sunnuntaina on edessä lähtö Italiaan 8 päivän lomalle Venetsiaan, Veronaan ja Triesteen. Vaikka olenki odottanut matkaa innolla, syöminen voi koitua ongelmaksi. Oksentaminen on inhottavaa, ja siihen en halua turvautua muuta kuin äärimmäisessä hädässä. Pelkään kuitenkin, että ensi viikolla on pakko. En halua lihoa enää, muuten en voi mennä rannalle.

Rannoista puheen ollen, huomenna olen menossa kavereiden kanssa rannalle. Ei mitenkään erikoinen juttu, mutta uimisenkin olisi tarkoitus onnistua, joka vaatii paljaan ylävartalon. Yök, joudun siis esiteelemään läskejäni julkisesti. Inhottavaa, mutta ehkä tyydyn vain auringonottoon. Se on kivaa :)

Perjantaina menen terkan lisäksi shoppailemaan oikein kunnolla, käytän koulujenloppumisesta saadut 350 € ranta/kesä kamoihin. Ainakin uudet flip flopit, pari rantapaitaa ja muutamat shortsit sekä kevyt puuvillaneule pitäisi hommata. No, Stockalle vaan :D

No, olo on muuten ihan kiva, kiitos kaikille kommentoijille, lisää saa tottakai kommata <3