Palasin tänään 3.5-päivän matkaltani Tukholmaan, ja oli kyllä tosi kivaa. Pääosan ajasta shoppailin ja mietin syömisiäni, mutta silti minulla oli kivaa. Matkan shoppailusaalis on kyllä aika vähäinen huonosta rahatilanteesta johtuen. Lopulta sain ostettua Lacosten kengät, Leen farkut, neuleen MQ:sta sekä CK One Electric-tuoksun. Eli meni tosi heikosti, mutta minkäs teet, kun ei ole rahaa missään. No, nyt ainakin voin keskittyä muihin rahanmenokohteisiinkin, kun sekä farkut että kengät on hankittu. Hyvä niin, seuraava Priorin-kuurikin maksaa taas 70€.

Olen siis Prioriniä käyttänyt kohta yhden kuukauden, eli 90 kapselia eli 35 €. Hiustenlähtö on vähentynyt ja hiusten kiiltävyys ja muut ulkoiset seikat ovat parantuneet, joten olen tyytyväinen. Vaikka asia ahdistaakin minua vielä ajoittain, uskon että 3 kuukauden Priorinin oton jälkeen tilanne on taas entisenlainen. Toivottavasti.

MUTTA tärkein eli paino. En heti kotiintullessani uskaltanut käydä vaa'alla, mutta äsken mitattuna paino oli 61.5. En ole tyytyväinen, sen pitäisi olla matalampi. Läskiä pursuaa joka kohdasta, ja mahani näyttää ihan hyllyvältä hyytelöltä. Olen aika oksettavan näköinen tällä hetkellä, mutta yritän kyllä parantaa itseäni.