Voi helvetti, tapan itteni oikeesti, kuinka voin olla tällänen läski?!

Kävin siis vaa'alla. 58.7 Meinasin pyörtyä. NIIN PALJON?! Voi helvetti, oon todellaki syöny viime aikoina, vaikka oon alottanu oksentamisenkin, mutta ei tää taida toimia. Kun oon näin lihava jo nyt, kuinka selviin viikonlopusta?! Oikeesti, ei helvetti voisin kuolla. 58.9?! Melkein 60 kiloa. Vittu tuun läskiks, kaikki unohtaa mut nyt, kuinka voin mennä huomenna kouluun näin lihoneena?! Pääsin jo 57 kiloon asti...

Mun elämäni on helvettiä. Mun elämä on kamalaa. En kestä oikeesti. Laihdutus on ainoo tapa elää sitä, ja nyt sekin on loppumassa. EI helvetti.

-- 20 min myöhemmin --

Nyt oon päättäny, miten jatkan tästä eteenpäin. Ensinnäkin, säännöt:

                               1) Syön vaan pakollisen, kun muut katsovat (esim. perheen tai kavereiden kanssa)

                               2) Kaikki vapaaehtoiset/yksinsyötävät ateriat -> roskiin

                               3) EI MITÄÄN HERKKUJA

                               4) Oksentamista mahdollisimman vähän (kaikki muut keinot ensimmäisenä käyttöön, viimeinen oljenkorsi on oksentaminen)

                               5) SELKEÄT TAVOITTEET


Noni, eli tän mukaan asetan tavoitteeksi ensiviikon perjantaiksi 56.5 kiloa. Se on suuri pudotus nykyisestä (2.2 kg) mutta suurin osa on varmaankin nestettä, jos ei ole, niin voi voi. Pakko yrittää, muuten oon tällänen epähaluttava läski. Pääsinhän jo 57 kiloon asti, mutta sitten repsahdin.... Oon niin ällöttävä, että tekis mieli repiä peilit alas. Läskiä pursuaa joka puolelta, naama näyttää hakatulta, kaikki on vaan niin hirveetä.

Huomenna on koulua, ylläri. Muut on varmaanki odottanu jo päästä dissaan mua, varsinkin yks V**** ja M*****. Voisin kuristaa ne molemmat, miks ne ei vaan jätä mua rauhaan ?! Haluun olla tällänen, haluun olla laihempi, haluun olla sellanen kuin itse haluan. Se miltä näytän tai painan, on mun asiani. Jättäkää mut rauhaan.

*******

Kommentteja saa jättää, niinkuin aina <3 Varsinkin kehittävät ja asialliset olisi kivoja. Tack jo etukäteen :)