Kävin tänään juttelemassa terkalle, ja sovin tapaamisen huomiseksi iltapäiväksi. Koska haluan päästä helpolla tästä, päätin heti kotona kokeilla painonnostoa vedellä. Heti kotiin tultuani kävin vaa'alla, 60.4. Olin todella todella iloinen, mutta samantien päätin kokeilla vesilihotusta. Join hieman päälle litran vettä ja menin uudestaan vaa'alle, 61.7. Aika hyvä keino. Päätin myös varmistaa painonousun syömällä melkein KOKONAAN tän päivän ruoan kotona, sisältäen salaattia, 2 jauhelihapihviä ja pastaa. Pastan heitin melkein kokonaisuudessaan pois, mutta söin (itseäni ällöttäen) pihvit ja salaatin. Oli kamala olo sen jälkeen, mutta haluun selviytyy terkasta huomenna, en halua joutua enää lisätarkastuksiin. Lisäksi kuulin tänään, että tänä vuonna on lukiolaisten tarveystarkastus, mikä tarkoittaa taas yhtä painokontrollia. Toivottavasti saan tietää päivän etukäteen, niin tiedän milloin pitää lisätä hieman painoa.

Tänään oli 3. koulupäivä lukiossa ikinä, ja ensimmäinen josta selvisin ahdistumatta. Vaikka se olikin lähellä. Varsinkin ruokailu oli kamala, J ja A tarkkailivat koko ajan miten söin (tai no, tänään join vain lasin vettä) ja dissasivat minua siitä. Mua sanotaan tyttömäiseksi, mutta en voi sille mitään, etten halua lihoa. Näen joka päivään erään M-henkilön, joka oli ennen kaverini ja nykyään tuttuni tai joku sellainen. Hän on aika suosittu poika, varmaankin kokoa XL ja indeksi ainakin 22. Pitäiskö mun olla sellainen että saisin hyväksyntää ? Sillä ei oo kuitenkaan väliä, hyväksyykö kukaan mua vai ei. Tärkeintä on, että olen tyytyväinen itseeni, jolloin muutkin voivat oppia tyytymään muhun. Oon aina vihannut jollain tavalla itseäni, olen aina kokenut että läski ja ylimääräinen liha on ällöttävää, vaikka vasta vuosi sitten painoin itsekin 72 kiloa enkä nykyistä 60 kiloa...

Nyt meen tekemään läksyjä, kerron lisää illalla jos vaan saan punnittua itseni. Huomenna on terkan lisäksi liikunnan eka tunti (toinen kurssi alkaa pakollisesta kahdesta kurssista). Sekin jännittää mua, oon liikunnassa tosi heikko, enkä tunne ryhmästä ketään muuta kuin M:n. No, päivitän varmaan viimestään huomenna si.