Hahaa, on jo marraskuun alku eikä mun ole vieläkään tarvinnut mennä terkan tarkastukseen. Se on varmaankin unohtanut sen ja hyvä niin. En kestä sitä kun se tarkkailee mua. Toisaalta mulla on ennen joulua vielä lääkärintarkastus, joten siellä se sitten selviää, kuinka paljon painan.

Eilen kävin vaa'alla koulun jälkeen ja olin ihan yllättyny iloisesti kun äin vaa'an numerot, 61.5. Enkä oo edes yrittäny olla kovin varovainen syömisten kanssa viimeaikoina, on täytynyt vaan syödä melkein kaikki mitä eteen tuodaan. Tän viikon aloitin taas laihduttaen, eilen söin koko päivänä 1 jogurtin, hieman pähkinöitä, 1 kaurakeksin ja hieman jotain lihakastiketta ja muuta sellasta. Ja kuntoilin vielä kuntopyörällä 30 minuuttia, polttaen 420 kaloria. Joten eilen olisi pitänyt jäädä miinukselle ainakin kulutuksen puolesta ja reilusti. Mutta kirjoittelen lisää vielä illalla nyt mun täytyy lähtee kouluun.