Nyt ei mee hyvin. Oon syönyt viimeaikoina, ja huomasin tänään, että mun hiukseni ovat alkaneet ohentuman ja lähtemään. Ei tietenkään kaikki, mutta osa. Aika hirveää, mulla oli paksut ja kiiltävät hiukset ennen, nyt ne on aika karmean näköiset. Ei voi mitään, todennäköisesti tää liittyy painonpudotukseen, mutta en oo ihan varma. Toivottavasti tää korjaantuu jotenkin, täytyy hommata jostain jonkinlaisia hiuskasvuaineita...

Lisäksi oon pikkuhiljaa aloittanu oksentamaan. Ekan kerran se onnistu Stockmannin vessassa, mikä oli kyllä äärimmäisen noloa. Ei sitä joka päivä tuu tehtyä, mutta kun on syönyt jotain paljon, niin on vaan pakko. Oksentaminen on aika inhottavaa, varsinkin sormien tunkeminen kurkkuun on kauheeta, mutta sille ei vaan voi mitään. Siis sille ololle, kun on syönyt jotain, ja sit kaduttaa niin vitusti.

Muutenkin mulle on kehittynyt sellanen taipumus päätellä mun arvoni sen mukaan kuinka paljon painan. Tunnen olevani arvokkaampi ja tärkeämpi ihminen silloin kun paino on 57 kilossa kuin silloin kun paino on 62. Se on hirveää, oon masentunu nykyään melkein koko ajan, eikä mikään huvita. Paitsi tietenkin kuntoilu. Ja ehkä, jos onnistun menettämään vielä pari kiloa, tunnen oloni niin arvokkaaksi, etten enää jatka. Ehkä. Tai ehkä joku muukin huomaa mut silloin, nykyään tunnen olevani aika tarpeeton muille. Ihan kuin olisin aivan merkityksetön kaikille. Sitä kyllä varmaan oonkin, eihän ketään kiinnosta tälläinen kotrollifriikki-outo-eisyövä poika, jonka naama näyttää hakatulta, ja jolla läskiä turpoaa joka kulmasta.  Oon muutenki niin järkyttävän ruma, että huhhuh. Ei mitään rajaa. Onneks mulla ei oo aknea, se tästä vielä puuttuiskin, sit oisin oikein rumuuden kokoelmatapaus, jossa kaikki mukavat virheet (ruma naama, lihavuus, luonnevammaisuus ym.) yhdistyis. Hah, en tajua miks vitussa edes jaksan angstata netissä, koska ei tää mitään auta. Mutta siltikin. Kirjotan tänne.

Painoa en ole tänään vielä tarkistanu, en oo uskaltanu. Se on varmaan taas kasvanut, mutta en yhtään tiedä kuinka paljon... APUA.

Huomenna on kuitenkin se vitun luokkaretki. AAAARGH, se kestää kokonaiset 3.5 päivää, meillä on 5 pakollista ruokailua ja 3 omaehtoista. Ne omaehtoiset skippaan kevyesti, mutta en vielä tajua, mitenkä selviydyn niistä pakollisista syömisistä. Ravintolassa on vähän vaikea olla tilaamatta mitään ilman herättämättä huomiota :(

No ihan sama, kommentteja voi jättää, jos vaan haluaa <3 arvostan niitä. Nyt meen jatkaan angstausta. Ja polkeen kuntopyörää.