Oon ihan järkyttynyt, mun painoni nousee hirveellä vauhdilla ! Aamulla paino oli 60.9, ja oletin että se laskisi päivän aikana. Mutta, äsken kun kävin vaa'alla, paino oli järkyttävät 61.2. Mun täytyy oikeesti muuttaa tätä syömistyyliä, lihon muuten vielä enemmän.

Tän päivän syömiset (tähän mennessä):

½ sämpylä + tuorejuustoa 13%  
2 dl mansikkasosetta pakkasesta
2 lasia kevytlimsaa

Leivoin tänään jotain helvetin mokkapaloja, yöksss, mutta oli pakko koska ne ovat isän nimipäivälahjat. Aika säälittävää, mutta ihan sama.

Eilen yks mun vanha kaverini (tyttö) soitti mulle ihan kaatokännissä ja alko kyseleen jotai homoista ja siitä kuinka oli kuullu joltain että oon ollu jonku pojan kaa yhdessä. Olin vähän shocked, koska toi ei pidä paikkaansa. Oon kyllästyny siihen, että musta jauhetaan paskaa. Pari päivää sit kuulin, et joku oli kuullu et mut oli heitetty mielisairaalaan tän takia. Sille repesin kyl. Mut illalla lisää.