Tää viikonloppu oli kokonaisuudessaan kiva (!). En tuntenut olooni masentuneeksi varmaan kertaakaan, aika hyvin siis. Perjantai-illan olin töissä, mikä ei ollut järin kivaa, mutta saan onneksi rahaa siitä (tietysti), joten rahanahne kun olen, niin selvisin. Launtaina menin vanhan tuttuni bileisiin, join liikaa, ja tuli paha olo. Ja hirveästi lisäkaloreita, tunnen itseni läskiksi. Tänään onneksi menin melkein 2 tunnin lenkille, pituutta tuli varmaan melkein 10 kilometriä. Joten ehkä osa vkl:n aikana kerätyistä kaloreista on kulutettu. Muuten en ole syönyt hirveesti, päiväruoat molempina päivinä, sekä ihan pikkaisen suklaata. Ensi viikolla taas kunnon paasto!       

Lääkärintarkastus torstaina oli aika tuskallinen. Join taas vettä ennen sitä, mikä näkyi punnituksessa. 66,3 kiloa. Olin aivan järkyttynyt, terkka vaan höpisi kuinka hyvää kehitystä mun painossa on ollut. Kotiin tultuani kävin vaa'alla, näytti 62,8. Silti liikaa, mutta kuitenkin vähemmän kuin pelkäsin. Lisäksi terkka huomautti, että lapaluuni ovat eri tasoilla, joten joudun käymään fysioterapeutilla. En oikeastaan tiedä mitä odottaa, viimeksi olen sellaisella käynyt joskus ala-asteella.