Kuten otsikko kertoo, pääsin vasta tänään illalla mökiltä kotiin, jossa siis olin kokonaiset 3 päivää. Oli hieman kuolettavaa, 2 ekaa päivää satoi ja kolmantena päivänä poimin pari mustikkaa, rahaa vastaan. Ja syödä oli tietenkin pakko, joten painokin nousi. Vittu, sehän olikin yllättävää. Kävin äsken vaa'alla, ja se näytti 61.6 kiloa. Eli 1.2 kilon nousua tiistai-aamuun. Olin lievästi sanoen pettynyt, ja vihaisena itselleni peruin kaikki kivat sovitut menot huomiselta. Saanpahan angstata kotona rauhassa, lihaisan itseni kanssa. Inhottavaa.

On mulla silti hyviäkin uutisia, nimittäin hiustenlähtö tuntuu hiljenevän. En ole ihan satavarma tästä, mutta niin minusta tuntuu. Voi kuitenkin olla, että kuvittelen koko jutun, mutta silti. Siitä asiasta on ihan hyvä olo. Olen aivan superkiitollinen Felicialle, joka neuvoi minulle Priorinistä.

MUTTA, paino on saatava alle 60 kilon ja nopeasti. Huomisen voin olla syömättä koko päivän, mutta viikonloppuna voi olla pakkosyömisiä... No, päivittelen siitä myöhemmin, nyt väsyttää.