Tänäänkin paino oli kotiin tullessa alle 60 kiloa. Ei kyllä paljoa, 59.9, mutta oli silti. Oon tosi tyytyväinen, hei mä söin eilen ja silti paino ei oo noussut. Se on aika kummallista, mutta silti. Alan pikkuhiljaa tunteen oloni ihan hoikaksi taas, hieman viel alaspäin niin on äärimmäisen hyvä. Sit voisin alkaa siirtyyn pikkuhiljaa ehkä ylläpitovaiheeseen, mikä on kaikista vaikein vaihe, en saa painoo pysymään samassa enää millään. Joten täytyy kai jatkaa tällä pienellä laihdutuslinjalla.

Kohta mun pitäis mennä syömään, inhottavaa. Ja sen jälkeen pitäis alkaa hankkiin niihin bileisiin. En jaksais kyl yhtään tänään, tunnen oloni ihan kuolleeks. Muutenkaa juominen mun rasittavien koulukavereiden kaa ei kuullosta kovin jännältä, mutta pakko mennä. En haluu leimautua no-lifeks tai tylsimykseks, vaikka todennäköisesti oon just niitä. Mut kun en vaan jaksais. Ehkä siellä olis jotai kivoja tyyppejä... Toivotaan. Ainakin sinne on tulossa mun ex-luokkalaisia ainakin kymmenen, joten kyllä siellä tuttuja on... Mut en silti tiä.