Koulussa alkoi tänään koeviikko, joka on aika haasteellinen. Yläasteella mulla ei koeviikkoja ollu ollenkaan, joten en ihan tiedä, miten kokeet menee. Sen näkee sit lokakuun tokalla viikolla, kun on kokeidenpalautus.

Tänään siis oli ensimmäinen koe, eli englanti. Se on mulle aina ollut aika helppoa, ja tänkin päivän koe meni kohtuullisen helposti. Siinä oli vain 6 sivua kielioppia ja sanastoa, 2 luetun ymmärtämistä ja 1 250 sanan mittainen aine. Kokeessa ei ollut mitään tosi hankalia kohtia, ja siihen oltiin varattu kokonaiset 3 tuntia aikaakin. Odotan kokeesta jotain ysillä alkavaa, mutta en ote stressiä asiasta kuitenkaan.

Huomenna on matikan koe, jossa en todennäköisesti osaa yhtään mitään. Matikka on vaikeeta mulle, eikä mun innostukseni lukemiseen ole kovin hyvä. Ajattelin kuitenkin mennä nyt kertailemaan asioita.

Paino oli tänään 59.6, johon oon ihan tyytyväinen.

Tää postaus jäi vähän nyt lyhyeksi, mutta katon vielä illalla ehdinkö tuleen kirjoittaan lisää.