Niinpä. voi jumalan helvetin vittu soikoon. MÄ SÖIN. Voisin viiltää kurkkuni auki, kuinka pystyin siihen?! Mä tunnen jo mahani kasvavan, yök, tunnen käsien ja jalkojen turpoavan kuin pullataikinan. Miks?!       

Syy tähän oli, et päätin leipoa minipizzoja (niiden tekeminen on kivaa). Ajattelin, ettei mun tarvis syödä niitä, mut äiti oikein vaatimalla vaati mua istuun pöytään syömään. No lopulta oli pakko syödä 4 sellasta. 4!? Mitä oonkaan ajatellu. Ei ihmekkään et lihon, kun oon tällänen helvetin himoahmija, saatanan läski oikein. Hyi vittu inhoon itseeni.

Painoo en halua edes aatella. Se on varmaan jotain 60-61 (tiedän, ihan vitun paljon) mutta onneks alkaa kouluviikko. Syömisen voi taas lopettaa 5 päiväksi. Tavoite vaihtuu, uusi tavoite 57 kg perjantaina. HYI vittu oikeesti. Pitäis mennä oksentaan, mutta joku kuulee sen. Eli en voi. Apua auttakaa, oon ahdistunu, kuinka kukaan voi enää kattella mua ilman et inhoo mua ?! Oon oksettava.