Juhannus meni mökillä jumittaen (yök, tiedän) ja nyt olen viimein päässyt takaisin kaupunkiin. Huh, oon tosi helpottunu, mökillä kaikki ongelmat tuntuu suurenevan tuhatkertaisesti.

Mutta siis, tärkeimpään. Paino on nyt 61.3, eli nousua viime torstai-aamusta on vain 0.2 kg, joten oon erittäin tyytyväinen. Söin juhannuksena jonkin verran, mutta en silti lihonut 200 grammaa enempää. Olo on tosi hyvä, vaikka ei tää vielä anna mulle mitään oikeutusta syödä, lihon kuitenki takaisin.

Tän viikon (jonka siis vietä kaupungissa) tavoite olis päästä johonkin 60 kilon kieppeille, mutta en yhtään tiedä, kuinka paino alkaa laskemaan huomenna  paaston alettua. Toivotaan, että 60 kg menis rikki loppuviikosta.

Mun hiukset tuottaa edelleen ongelmia. Ne siis lähtee vieläkin. Kirjoitin aiheesta sadetanssi-sivun foorumille, jossa annettiin vinkiksi kokeilla Prioriniä. Itse en muistanutkaan kyseistä lääkettä, joten menen ostamaan sitä jo huomenna. Sivustolla mainitaan erikseen painonpudotuksesta johtuva hiustenlähtö, joten luulen, että tuote toimii. Vaikutusaikaa tuotteelle pitää antaa 3-6 kk, joten saan ehkä hiukset taas hyvään kuntoon syksyn koulua ja muita juttuja varten. Se olisi aika unelma, muuten mulla ei hirveemmin ongelmia (painon ohella) ei ole.

Mulla on perjantaina parturi, ja mua pelottaa, että se järkyttyy mun hiusteni kuntoa ja tyyliin ihmettelee niitä kaikille. Aikaa parturille ei voi perua, parturini on suosittu ja jonotusajat on kamalia. Joten on vain pakko kestää, vaikka mikä olisi.

Ja vielä yksi hyvä juttu. Sain perheeni suostutelluksi miettimään New Yorkin matkaa ensi uudeksi vuodeksi, ja nyt olen etsiskellyt sopivia lentoja ja hotelleja hirveellä himolla. Rakastan matkustamista, ja New York olisi aika unelma kohde matkustaa. Mutta, mikään ei ole vielä varmaa, voi olla, että joudunkin lähtemään rantalomalle Dubaihin :( Mutta, kattoo nyt.