Taas on aikaa kulunu viimeisestä kirjoituksesta, en tajua millä motivoisin itseeni kirjoittaan tänne useammin :s Taidan olla vaan vähän liian laiska...

Paljon on kuitenkin tapahtunut. Olin matkalla Barcelonassa viime viikon lopulla, viime torstaista sunnuntain ja maanantain väliseen yöhän asti. Oli tosi kiva matka, sää oli koko ajan +20 astetta, hotelli oli hieno (varasin itse, ja jopa osasin valita sellaisen design-hotellin :D) ja sain shopattua kunnolla (okei, vaan Zarassa ja lentokentillä, mutta sain silti kulutettua kaikki mukana olleen käteisen eli 270€). Matka oli tosi rentouttava, tuli just sopivasti koeviikon jälkeiseen väsymykseen.

Koeviikko menikin sitten aika heikosti. Ensimmäinen koe oli englanti, ja se kyllä todennäköisesti osasin. Matikka ja fysiikka meni heikommin, fysiikan joudun ehkä uusimaan. Matikasta oon tyytyväinen kutoseen. Äidinkieli ja äidinkielen kielioppi meni varmaan ihan hyvin, niinkuin meni varmaan historiakin. Huomenna saa tietää, kun on kokeenpalautus. Vähän jännittää kyl, mutta parempi luottaa itseensä. Kävin tänään myös opolla säätämässä lukujärjestystäni, lopetin fysiikan ja korvasin sen kurssin äidinkielen kaunokirjallisuuskurssilla. Muuten 4. jakso on aika kevyt, mulla on vaan äidinkieli, matikka, uskonto, ruotsi ja maantieto plus se äikän kaunokirjallisuus. Koulussa on muutenkin viime aikoina ollut ihan mukavaa, en oikeen tiedä. Kaikki on sujunut ihan normaalisti.

Painosta... Sille ei ole oikeestaan käynyt mitenkään viime aikoina. En ole lihonut, mutten laihtunutkaan. Kävin vaa'alla koulun jälkeen, ja paino oli 62.9. Se on noin 5 kiloo ihanteen yläpuolella, mutta mulla on torstaina lääkärintarkastus, joten silloin painon pitää olla hyvä. Varsinkin jalkani ja reiteni tuntuvat lihoneen viime aikoina järkyttävästi, joten olen ymmärrettävästi masentunut asiasta. En näytä edes hoikalta enää, ihan normaalilta vaan. Ällöttävää. Ajattelin aloittaa kuntosalilla käynnin, mutta mietin vielä asiaa... Se tekis kyllä hyvää mulle, mun inhottavan roikkuva perseeni vois kaivata hieman kiinteyttämistä.

Siivosin eilen vaatekaappini. Se oli tosi jännittävää, löysin hirveästi vaatteita joita en edes muistanut omistavani. Ikävä kyllä vaatteita, jotka siirsin "älä käytä"-kaappiin löytyi ainakin 20, mutta ainakin pari hienoa paitaa löysi tiensä takaisin käyttökaappiin. Mun vanhoissa vaatteissa on yleensä se ongelma, että ne on liian isoja (kokoa M) joka on kamala säkkikoko, jolloin joudun olemaan käyttämättä paitoja, jotka olisivat muuten hienoja. Ei voi mitään, täytyy käydä shoppailemassa sitten kun rahatilanne paranee.

Ensi kesänä mulla on ainakin 1 kk kesätöitä, joten rahansaanti on taattu. Ensi kesästä en osaa oikeen muuta sanoa, että menen rantalomalle Mallorcalle. Ei kovin jännää, olisin halunnut New Yorkiin tai Tokioon, mutta pikkuveljeni on kuulemma liian nuori kaupunkilomailemaan eikä kestä pitkiä lentomatkoja, joten jouduin sitten taipumaan eurooppalaiseen kohteeseen. On Mallorcallakin varmaan ihan mukavaa, Palma on iso kaupunki (400 000 asukasta), joten ei käy kyllä pitkäksi, mutta silti. No, ehkä sitten ens talvena.

Yritän tulla päivittämään tänne koeviikon tuloksia ja terkkakäynnin kommentteja, mutta en tiedä muistanko, olen vähän heikko päivittämään tätä blogia :s