Älkää ymmärtäkö väärin, rakastan kyl viikonloppui muuten, mut silloin joutuu syömään perheen kanssa. Sitä ei oikein voi välttää, ja painoo kertyy yhden vkl:n aikana jopa 1 kg ylimääräistä.

Tänään aamulla paino oli 58.5, tän viikon tavoite siis. Kuitenkin, pano lisääntyy vielä viikonlopun pakkosyömisten takia, joten toiveena olis alle 59.5 sunnuntai-iltana. Kattoo nyt mitenkä oikeen onnistuu...

Lauantaina meen myös syömään (!) japanilaiseen ravintolaan sushia, joka on mun lempiruokaa. Siinä on vähän rasvaa ja proteiinia ja hirveitä hiilihydraattejakin vähemmän kuin esim. leivässä. Lisäksi sushin nettopaino on aika pieni, joten olo on ihan kiva, vaikka syömään joutuukin.

Kaveripojat on jatkanu dissaustaan, mut yks niistä puhu mulle jo ihan vakavissaan kuolemsta ja jostain sellasesta... olin eka et WTF?! mutta sit ymmärsinet ehkä se on vaan huolissaan. Ei oo kyllä mitään syytä, mutta on silti. Lisäksi yks toinen kaveri, suosittu poika, on alkanu jotenkin puoli-kiusaan/huolehtiin mun syömisistä. Suorastaan HÄIRITSEVÄÄ. Kouluruokailu on muutenkin pelkkää helvettiä, kun muut vetää ruokaa kilotolkulla ja ite juon vettä. Ei siinä muuta, mutta ite alkaan näyttään muista vähän kummalliselta jos ei syö. Jopa mun liikunnanopettaa tuli jutteleen mulle laihduttamisesta, mutta siinä vaiheessa olin jo niin järkyttyny, etten pystyny kuunteleen.

Mutta, tällä hetkellä GW (goalweight) on asetettu ens perjantai-iltaan lukemiin 58.0-57.5. Toivottavasti onnistuu. Lisäks parin viikon päästä meillä on luokkaretki Tukholmaan jossa ollaan 4 päivää. Muuten kyllä kivaa (vaatteiden shoppailua, koulusta vapaata ym.) mutta on pakolliset ruokailut luokan (n. 15 hlö) kanssa. Hieman pelottaa, kuinka siitä selviän, onko pakko alkaa oksentaan... toisaalta aina voi syyttää huonoa oloa tai sitä, et on vegaani/vegetaristi/laktoosi-intolerantikko/keliaakikko/kipeä ym. Mutta silti. Jänittää. Pelottaa