Niimpä, tuntuu, kuin kaikki työ olisi pitänyt aloittaa alusta. Paino oli viikonlopun jäljiltä huikaisevat 60.4, jota oon epätoivoisesti yrittänyt pudottaa alaspäin maanantain ja nyt tiistain aikana. Tällä hetkellä vaakaa näyttää 58.6, mutta alaspäin olisi tarkoitus päästä. Tavoitehan oli tälle viikolle 57.0.

Apua, mulla on myös pienempiä ongelmia. Mun täytyis tänään palauttaa mun matikankirjani (jonka oon tuhonnu pilalle, ja joka haisee mädälle) opettajalleni, joka vihaa mua ja ottaa mut aina silmätikuks. Jos se ton kirjajutun huomaa, joudun ostamaan uuden kalliin kirjan. Ei sillä, että se vaikeuksia tuottais, en vaan jaksais korvailla mitään.

Mutta jee, koulut loppuu pian. Ite lopetan yläasteen, ja suuntaan lukioon. Se ei hirveesti mua jännitä, koska sinne tulee paljon mun tuttuja ja kamuja nykyisestä koulusta. MUTTA ongelmana onkin itse kesä. Joudun viettämään varmaan aikaa meidän mökillä (joskus isovanhempien kanssa) ja syömisen poisjättö muuttuu käytännöllisesti mahdottomaksi. Eli on pakko syödä. Mua hirvittää aatellakkin, minkänäköinen oon syksyllä kesän jälkeen, kun oon vetäny naamaan kaikenlaista paskaa. EWW :D

Myös mun tuleva Venetsian-matka mietityttää, sielläkin pitäisi syödä 2 kertaa päivässä muiden seurassa, jotka vahtivat, mitä/paljon syön. Tosi stressaavaa, ja oonkin miettinyt tätä asiaa jo varmaankin viikon. No toivotaan parasta.

Mutta nyt lähden kouluun, eka ruotsin lisäkurssille ja sit sitä matikan kirjaa palauttaan... Moi.