Tänään siis kävin koulun jälkeen terkalla. En halunnut riskeerata mitään, joten join vessassa n. litran vettä ennen terkalle menoa ja se todella autto, paino oli 62.3 terkan mitatessa sen. Luulin jo, et se olisi lopettamassa mun seuraamisen mutta ei, mun pitää käydä siellä JÄLLEEN uudestaan, tällä kertaa joskus lokakuun loppupuolella. Voi vittu, en siis pääse vieläkään laihduttamaan kunnolla. Varsinkin, kun joulun alla on vielä lukiolaisten terveystarkastukset, en oikeen pääse missään välissä laihduttamaan. Aika saatanan vituttavaa, enhän voi olla tällänen saamarin pallomaha enää kovin kauaa, tai alan oikeesti vihaamaan itseäni.

Tänään oli liikunnan suunnitelutunti ja kuulin heti, että ensi viikon alusta maanantaina ja tiistaina meillä on 100 metrin juoksut ja Cooperin testi. Meinasin pökertyä siihen paikkaan. Satasella oon aina ollut tosi huono, johtuen sekä painavasta vartalosta ja huonoista lihaksista. Se on kuitenkin niin nopeasti ohi, etten ehdi pahemmin sitä miettimään. Cooperin testi taas on niin järkyttävä että alan melkein pelkäämään pelkästään miettiessä. Olen aina ollut tosi huono kaikessa juoksussa (okei, mulla on huono kunto). Viime vuonna juoksin ehkä jotain 2100-2200 metriä, eli ihan hirvittävän huonosti. Silloin olin tosin yli 10 kiloa painavempi. Ajattelin, että tänä vuonna yritän jotain 2400 tulosta, vaikka en ole treenannutkaan yhtään. Lenkkeilen tosi harvoin, ja vihaan juoksemista muutenkin. Siksi olen aika jännittynyt tuosta testistä... Kertokaa jos joku tietää, voiko poika mitoilla 181/61 kg ja aika vähäisellä liikunnalla juosta 2400 ? Tiedän tyyppejä, jotka eivät treenaa yhtään, eivät kuntoile tai tee ylipäätään mitään liikunnallista mutta juoksevat aina jotain 2500 luokkaa. He ovat kyllä aika kevytrakenteisia... Mutta päivitän illalla, nyt täytyy taas tehdä läksyt.