En ole ehtinyt hirveemmin päivitellä, on ollut aivan hirveästi kiirettä joka paikassa.

Tänään paino oli kotiin tullessa joskus klo 18 59.8 kiloa. VIHDOIN alle 60 kilon. Oonkin odottanu tätä jo kauan, nyt tarvii enää vaan pitää se siinä. Se toisaalta meni varmaan jo pilalle, söin tänään pastaa ja kalakastiketta. Laihdutan huomenna takasin, ei pitäis olla hankalaa. Toivottavasti.

Oon ollu viime aikoina aika paniikissa, sillä kävin vähän aika sitten silmälääkärillä, joka sano et verisuonitus on vahvistunu mun silmissä piilarien liikakäytön takia. En eka tajunnu kuinka vakavaa se oli, mut sitten mulle suositeltiin linssien vaihtoa. Vaihdoin ne ja tänään sain uudet linssit käyttöön. Pelkään kuitenkin nyt yli kaiken, että mulle jää silmiin jotain rumia jälkiä tai suonia, jotka tulee näkymään aina. En enää käytä piilareita muualla kuin koulussa, mutta siltikin päivässä niitä tulee käytettyä joku 10-12 tuntia. Se on liikaa, ja yritän oikeasti vähentää käyttöä. Voisiko joku joka tietää aiheesta kommentoida jotenkin ?

Huomenna on lukioni aloitusbileet jossain yleistalolla. En oikeen tiedä miten suhtautua. Tai no on siellä kivaa. Itselläni on vain 2 lonkeroa mukana, en hirveesti tykkää juoda. Alkoholissa on kaloreita ja se tekee itsestä läskin. Lisäksi mun pitäis onnistua tuleen kahdella bussinvaihdolla kotiin huomenna yöllä, eikä silloin oikeen huvita kaatuilla missään kännissä...