Mulla oli tänään tosi huono päivä. En tiedä miksi, mutta oli vaan. Riitelin illalla mun äidin kanssa aika pahasti mun syömisistä yms. ja sitten se sano tyyliin jotain kuinka mä en oo mikään normaali poika. Vastasin siihen, että no oonpahan sun poikas kuitenkin. Siihen mun äitini totes kylmän rauhallisesti: "Ikävä kyllä olet." Mulle tuli ihan järkyttävän paha olo tosta kommentista, vaikka toivottavasti se ei tarkoittanut sitä tai mitään... En tiedä, nyt tunnen oloni liian väsyneeks miettiin sellasia.

Tänään en ole kuitenkaan syönyt mitään muuta kuin puolikkaan sämpylän ja ehkä 2 ruokalusikallista jogurttia ja hieman suklaata. Olen tyytyväinen. Paino oli koulusta tullessa 59.9, mutta sen suuruus johtuu todennäköisesti siitä että söin lämpimän ruoan sekä tiistaina että keskiviikkona. Inhottavaa, mutta söin kun valvottiin... Huomisen tavoitteeksi on yhä asetettu 59.5, mutta sen onnistumisesta en tiedä.

Kommentteja on tullu tosi vähän, joten toivoisin hieman enemmän ystävällistä palautetta. En kuitenkaan Päivin kaltaisia "hei hanki elämä"-kommentteja. Mulla on elämä, huono sellanen jota yritän tuhota vielä lisää. Joten vittuako se kenellekkään kuuluu mitä sillä teen. Oma on elämäni. JA syömishäiriöni.