Tänään mulla on koulusta vapaapäivä, niinkuin oli eilenkin. En oo jaksanu tehä muuta kun maata ja kattoo leffoja ja datata. Ylläri, oon aika fat ass. Tänään mun pitäis mennä käymään kaverin kanssa kaupungilla ostamassa uusia kirjoja ens jakson kursseille, ja lisäksi tarviin vaatteita ja ehkä uudet kengät. En tiedä kyl yhtään, jaksanko mennä minnekään muualle kun Stockalle, mut sen tietää sit sillon. Onneks en oo lähdössä minnekään vielä 4 tuntiin, niin ehin vielä oleen ihan rauhassa.

Paino on varmaan noussut kymmenellä kilolla, mikä ällöttää mua. En oo uskaltanu käydä vaa'alla, koska en halua masentaa itseäni turhaan. Vaikka oon kyllä masentunu asiasta muutenkin, koska tiedän painon nousseen... No, käyn tarkistamassa painon ehkä tänä iltana. Mun täytyy miettii sitä, mutta pakkohan mun joskus käydä vaa'alla. Jos yrittää ajatella painonnousun hyviä puolia (mitä ei oo paljon), pääsenpähän ainakin seuraavasta terkan painokontrollista läpi helposti. En tiedä paljon se edellyttää, et mun paino olis, mut tuskin se nyt haluaa et lihon ihan järjettömästi. Toisaalta, vaikka se haluiskin, niin en todellakaan tottele. En enää ikinä halua olla 70-kiloinen.

En tiedä, kuvittelenko sen, mutta luulen et mun hiustenlähtöni on taas kiihtyny. Oon tästä nykyään aivan järkyttävän tarkka, ja tyyliin lasken joka suihkun jälkee irronneet hiukset lattialta. Prioriniä oon jatkanu, ja kohta tulee kai 4. kuukausi täyteen. Ajattelin, että jatkan jonnekin jouluun asti, mut sitten lopettelen hitaalla tahdilla. En halua, että hiukset alkaa taas lähtemään oikeen kunnolla, se oli tosi kauheeta, kun niitä irtoili paljon.

Mun ens jaksoni koulussa vaikuttaa aika karmeelle. Mulla on pitkää matikkaa (jossa oon ehkä huonoin), psykologiaa (en tiä yhtään pidänkö vaiko en), bilsaa (tylsää...), historiaa (ehkä jopa kiinnostavaa), ruotsia (tykkää oikeesti ruotsista, se on helppoo), ranskaa (missä oon kans liian hyvä) sekä musiikkia (hyi vittu). Ainoostaan ruotsista ja ranskasta voisin sanoo, et tykkään ja ehkä historiastakin. Psykologiasta on tosi paha sanoo mitään, kun nyt vasta alkaa, mutta toivoisin et olis kiinnostavaa. Toi matikka vituttaa mua aika rankasti, vihaan sitä. Kokeet saadaan takaisin muistaakseni 10.10, joten sillon sit tiedän miten meni. Toivottavasti hyvin, mutta ei sitä koskaan tiä.

Nyt mun täytyy mennä "syömään", yritän kirjoitella tänne vähän aktiivisemmin tulevaisuudessa.