Sain tänään kuulla, että vaarillani (joka on minulle tosi tosi rakas ihminen) on jotain ongelmia aivoissa, joka aiheuttaa halvaannuksia. Vaikka vaarillani oli muutama aivohalvaus pari kolme vuotta sitten, luulin että ongelmat eivät olisi lievää dementiaa isompia. Olin pahasti väärässä, voi olla, että vaari joutuu pyörätuoliin, ja hän on vain 69-vuotias ja elänyt terveellisesti koko elämänsä. Olin tosi surullinen kun kuulin, mutta koska mitään ei ole vielä todettu, en halua uskoa pahinta mahdollista heti ensimmäisenä... Mua pelottaa aika paljon.

Tänään mulla oli myös ensi viikolla alkavan kesätyön (apteekin kassa/hyllyttäjä) tutustumisinfo ja joku henkilökuntaan tutustuminen. Se ei mennyt oikein putkeen, ajatukseni olivat aika muualla. Onneksi paikka apteekissa on varma, joten sitä ei tarvitse jännittää. Palkkakin on hyvä, 2 viikon kassalla olosta 650 €.

Tänään en syönyt juuri mitään, mistä olen oikein ylpeä. Ainoastaan hieman kreikkalaista salaattia, Bonaquaa, vettä ja purkkaa. Paino oli äsken 60.8, joten alaspäin mennään, luojan kiitos. Ehkä pian olen taas 60 kilossa ja sitten vielä alenpana... Vaikka mun pitää muistaa terkalla käynti ekalla kouluviikolla, joten silloin täytyy painaa sellainen 62 kg. Vedellä se kyllä hoituu, mutta voisi ehkä olla hyvä vähän lihottaa itseään sitä varten? Vaikka ällötän itseänikin sanomalla ton. Joten eipä taida onnistua.

Tänään kävin vihdoista viimein kaupungilla ja tietenkin H&Mllä. Koska meille tulee kotiin katalogi, olin jo etukäteen katsonut vaatteita, joita tarvisin. Uutuudet olivat kuitenkin aika vähissä itse kaupassa, löysin vain 39.90 maksavan college-takin ja 24.90 maksavan neulehupparin (tiedän kuulostaa oudolta). College-takkia en voinut ostaa koska korttini on kuoletettu (taas vaihteeksi) ja käteinen riitti vain neulehuppariin. Se on kyllä oikeasti ihan hiano, ja saa mut näyttämään laihalta. Musta on ainoa väri jota käytän (plus harmaa ja valkoinen) joten valitsin sen mustana. Vaikka yleensä H&M-vaatteet ovat aika epälaadukkaita, toi vaikutti aika hyvältä. Tietenkin ensimmäinen pesu kertoo kaiken...

Olen myös miettinyt hiustenvärjäystä. Tykkäisin aivan mustista hiuksista, mutta ne ehkä tekisivät kasvoista raskaat ? En oikein tiedä... Mulla on parturi elokuun ekalla viikolla, joten kysyn siltä sitten mitä mieltä se on. Nyt mun täytyy mennä nukkumaan, huomenna on aikainen herätys että ehdin menemään kaupunkiin tarpeeksi ajoissa.