Hmm, tänään oli juhlat mökillä, joissa siis oli melkein koko suku (noin 20 henkilöö). Itse olin tosi väsynyt jo juhlien alussa, ja lopulta join itseni pieneen känniin valoviinillä (näyttää ihan siideriltä lasissa). Loppujuhla sujuikin tosi hilpeästi, mikä ei tietenkään kannattanut, koska olisin voinut herättää epäilyjä. En tajua mitä ajattelin, siellähän oli jopa äitini. Hän olisi saanut sydärin jos olisi huomannut vanhemman poikansa heiluvan kännissä sukujuhlissa. Onneksi en sekoillut tai mitään, nauroin vain itsekseni nurkassa. Oon ehkä hieman outo :S Lisäksi juhliin liittyi tietenkin saunominen (yök) jonne olisi pitänyt mennä alasti. Olin hieman järkyttynyt, mua ei oikeen huvita näytellä läskiä mahaani, ja vielä alastomana. Joten, menin uimashortsit jalassa saunaan, olin 5 sekuntia sisällä ja tulin pois. En voi sille mitään, mutta mua inhottaa saunoa muiden kanssa. Jotenkin se tuntuu tosi likaselta, yök. Saunoimme tietenkin miehet keskenään ja naiset keskenään, mutta silti. En halua istua pienessä kuumassa huoneessa 10 alastoman, karvaisen miehen kanssa. Onneksi olin vielä tuolloin vähän out, niin ei tarvinnut selitellä mitään.

Toinen murheeni oli painoni, jonka pelkäsin nousseen ihan taivaisiin, mutta yllätys oli TOSI iloinen, kun pääsin kotiin ja kävin vaa'alla, 61.2. En siis lihonut yhtään. Onneksi. Nyt täytyy säilyttää tämä taso eikä antaa sen horjua, muuten lihon varmaan kymmenellä kilolla.

Tiistaina lähden 4:ksi päiväksi Tukholmaan shoppaan, JES. Oonkin odottanu sitä jo tosi kauan. Suomessa hyviä kauppoja on aika vähän. Ajattelin ainakin ostaa (rahatilanne vielä vähän epävarma, ehkä about 200€) J.Lindebergin vaatteita, koska ne on tosi hyvännäköisiä ja niistä saa miehillekkin kokoa XS. Mitä ei kovin monelta merkiltä löydy, esim. Gantinkin koot alkavat suurimmaksi osaksi M-koosta. Lisäksi tarvitsen farkut, mustat pillifarkut emo-tyyliset. Tällä hetkellä mulla on Leen vaaleanharmaat farkut, mutta nekin oli jo alennuksessa JC:eessä. Joten täytyy ostaa uudet. Sitten tarvitsen tietenkin uudet kengät (mutta ne ostan kyllä Suomesta) ja yhden kivan ohuen neuleen. Mutta kattoo nyt, rahatilanne on mitä on (=paska) joten kovin paljoa ei kyllä 200 €urolla ostella. Ellei sit osta kaikkea H&Mstä.

Mun piti mennä huomenna kaupunkiin, mutta huomasin äsken, etten jaksa millään ja pitäisi pakata laukut... Joten peruin sitten sen, vaikka olisi ollut hyvä nähdä pari tyyppiä, joita en ole nähnyt varmaan viikkoon. No, ehdinhän mä myöhemminkin, nyt täytyy vaan levätä, oon tosi väsynyt. Nukun mökillä aina huonosti, joten oon aika trött. Huomenna saa onneks nukkua pitkään, mm. Mutta päivitän tänne huomenna painon yms.