Viimeisen viikon aikana on tapahtunut ikäviä. Mulla on atooppinen iho, joka kuivuu herkästi ja on herkkä, ja viime viikon torstaina sain molempiin polvitaipeisiin todella ällöttävän näköisen ihottuman. Aattelin, että se parantuisi itsestään, mutta perjantain kuluessa farkut olivat hiertäneet  ihon ihan rikki, ja kotona huomasin kuinka kipeät ja inhotavant näköiset taipeet oli. Näytin niitä äidilleni (joka on siis apteekin esimies ja tietää tän tyylisistä asioista paljon) ja hän sanoi, että niissä on jonkinlainen bakteeriperäinen tulehdus, joka aiheuttaa ihoon vesikelloja ja mätää. Olin ihan oksentamassa jo tossa vaiheessa, se kuulosti ja näytti niin inhottavalle. Maanantaina menin käymään lääkärillä, joka totesi ihottuman olevan märkärupi (inhottava nimi) ja nyt olen sitten antibioottikuurilla, että saisin sen pois. Yksi sellainen tuli jopa kasvoihin, mutta se kuivui nopeasti pois, ja nyt niitä onkin vain taipeissa. Viimeistenkin pitäisi lähteä tän viikon kuluessa, tai muuten pitää mennä lääkärille uudelleen. Syitä siihen, miksi sain tän tulehduksen, kerrottiin olevan ainakin se, että mulla on atopia ja se, että vastustuskykyni on aika alhainen tällä hetkellä. Se ei oo kyllä yllätys, koska en syö hirveemmin mitään, ja liikun aika niukasti. Olen vaan kotona katsomassa telkkaa syömättä. Se ei pahemmin vastustuskykyä paranna. No, kuitenkin, päätin alkaa näin väliaikaisesti syömään, että saisin ton iho-ongelman pois. Se on varmaankin nostanut painoa (en ole käynyt vaa'alla), mutta lasken sen takaisin normaaliin sitten, kun tämä koko vitun ongelma on poissa.