Joo todellakin, tänään täytän/täytin 16 vuotta. Ei mitään ihmeellistä oikeestaan, en saa lahjojakaan johtuen tosta tonniviidensadan kaapistosta, joka on aika epäkäytänöllinen -_-. Mun olisi pitäny miettiä ehkä vähän kauemmin ton kanssa, mut minkäs sille voin että tykkään lasihyllyistä ja kaapinovista joissa ei ole vetimiä :p

Tänään painokin oli kotiin tullessa jopa hieman laskenut, se oli 59.8. Eli ihan perus. Ei mitään ihmeellisyyksiä, mutta ei onneksi mitään kauheaa nousuakaan... Ihan tyytyväinen täytyis varmaan olla ? Tällä hetkellä en jaksa miettiä sitä liian tarkkaan, huomenna on kuitenkin päivä, jolloin lämpimän ruoan syöminen on melkein välttämätöntä (koska mua vahditaan) joten ei voi mitään sille, että huomenillalla paino on varmaankin jotain 60.5...

Kouluun piti tänään lukea kaikkien varmaankin tietämä kirja "Pikku Prinssi". Yleensä en saa kirjoista mitään tunnetiloja tai mitään, mutta Pikku Prinssi oli kyllä ihan älyttömän hyvä ja omalla hassulla tavallaan tosi surullinenkin. Jotenkin koko kirjasta jäi kivoine kuvineen tosi söötti mielikuva, voisin lukea sen uudelleenkin.

Olen ajatellut tilata netistä yhden levyn, mutta koska en ole aikasemmin tilannut mitään YesAsiasta (kyllä, tykkään J-rock/popista) ja nyt mietin kannattaisko sittenkään... Ei se hinta ole kova tai mitään, mutta tarviin siihen isän apua (visa electronilla ei voi siellä maksaa) enkä jaksais alkaa perusteleen miksi haluan ostaa just ne levyt. Aargh taidan olla vaan liian laiska.

Tän kyselyn pöllin Mustavalkon blogista (www.hated.vuodatus.fi) ja päätin nyt sitten tehä sen


Millainen olet

Jos saat yli 10, olet normaali kapinallinen teini.
Jos saat yli 20, sinulla on vielä mahdollisuus muuttaa elämäsi suuntaa.
Jos saat yli 30, olet pahasti kieroutunut ihminen jonka on syytä muuttaa elämäntapojaan.
Jos saat yli 40, kukaan ei voi pelastaa sinua. Olet pilannut elämäsi.

1. Minulla on rikosrekisteri [ ]
2. Minut on viety poliisiautolla kotiin [ ]
3. Olen tullut kotiin kaatokännissä [ ]
4. Poltan/olen polttanut vakituisesti tupakkaa [ ]
5. Olen menettänyt neitsyyteni alle 15 vuotiaana [ ]
6. Olen ollut poliisin kuulusteluissa [ ]
7. Olen jäänyt jälki-istuntoon [x]
8. Olen varastanut kaupasta [x] (purkkaa ala-asteella :D)
9. Olen ajanut autoa ilman korttia [ ]
10. Minut on yritetty raiskata/on raiskattu koska pukeuduin liian avonaisiin vaatteisiin [ ]
11. Olen viillellyt itseäni [x]
12. Olen polttanut itseäni [ ]
13. Olen lintsannut koulusta [x]
14. Toivoisin/olen toivonut jollekkin kuolemaa [x]
15. Olen yrittänyt itsemurhaa [ ]
16. En usko jumalaan/jumaliin [x]
17. Käytän/olen käyttänyt/kokeillut huumeita [ ]
18. Sairastan/olen sairastanut bulimiaa [ ]
19. Olen ollut koko yön ulkona(telttaretkiä yms. ei lasketa) [ ]
20. Minulla on tähänmennessä jo yli 10 rastia [ ]
21. Olen laittanut alastonkuvia nettiin [ ]
22. Palvon/olen palvonut saatanaa [ ]
23. Vanhempani/joku muu aikuinen on sanonut että näytän huoralta [ ]
24. Seurustelen/olen seurustellut samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa [ ]
25. Minulla on enemmän kuin 5 lävistystä [ ]
26. Olen/olen ollut kalju [ ]
27. Olen gootti [ ]
28. Olen jäänyt kiinni suutelemasta samaa sukupuolta [ ]
29. Seurustelen/ olen seurustellut yli 5 vuotta minua vanhemman henkilön kanssa [ ]
30. Olen murtanut jonkun ruumiinosani [x]
31. Olen rikkonut ikkunan [ ]
32. Olen kiroillut kirkossa [x]
33. Olen tappanut eläimen [x] (hämähäkkei ainaki)
34. Olen esitellyt itseäni maksua vastaan [ ]
35. Olen harrastanut seksiä maksua vastaan[ ]
36. Olen varastanut ystävältä [x] (vahinko oli :s)
37. Olen pettänyt tyttö-/poikaystävääni [ ]
38. Olen seurustellut yli 10 ihmisen kanssa [ ]
39. Haluaisin/olen halunnut kuolla [x]
40. Minulla on tähänmennessä yli 20 rastia [ ]
41. Valehtelen usein [x]
42. En tee/lue koululäksyjä melkein koskaan [x]
43. Olen/olen ollut velkaa yli 50 euroa [x]
44. Juon enemmän kun vanhempani [x]
45. Vihaan jotain ihmistä/ihmisiä [x]
46. Olen nauranut hautajaisissa [ ]
47. Olen satuttanut lasta [x] (kolme vuotta nuoremman veljen kaa oon tapellu)
48. Olen saanut kokeesta hylätyn [x]
50. Sain pelottavan paljon rasteja tästä kyselystä [ ]

Vähänkö oon kapinallinen teini, 18 rastia. Uuu jännää.

Mun täytyy tänään vielä ainakin tehdä läksyjä (ei kyl jaksais en tiä teenkö) ja sit valmistautua koeviikkoon, joka alkaa ens tiistaina ja katsoo Greyn anatomia, joka on ehkä paras sarja ikinä. Ja toivottavasti ei tarvitse syödä...