HYI VITTU. Tänään oli pakko syödä. Lihoin. Nyt paino on 59.8!!!

Onneks iltaan on vielä aikaa. Paino vähenee kyllä ainakin 59.5 asti. MUTTA VITTU. Tuntuu et koko viikon työ olis hukassa, painan saman verran kun vappu-iltana. Ei helvetti, mun täytyy keksiä jotain et vältän näitä perheen kanssa pakkosyömisiä. Nyt on onneks sunnuntai ja seuraavan kerran pakko on syödä ens viikon lauantai-iltapäivänä... siihen mennessä luulis pääsevän 57.5 asti, jos ei syö mitään 5 päivään, juo vaan vettä.

Muuten elämä on aika hankalaa. Huomenna on matikan koe, mun vaikein aineeni, hyvä jos saan 7... Tein kyllä tänään harjotustehtäviä, mutta se ei kyllä tarkota, et osaisin mitään huomenna. Voi vitun vittu.

Euroviisutki tulee. Lehdet on ollu täynnä kaikkee selitystä siitä, ja mäkin kävin ostaan sen ihme euroviisu-levyn. En kyl tiä miks, mut ostinpa kuitenki. Paras biisi ehdottomasti Moldovan FIGHT, angstikas, mut silti hyvä. Myös Venäjä Song #1 on hyvä sekä UK:n tosi outo Flying The Flag (For You).

Mutta hyi vittu, ei ihmekkään, et en seurustele, kun oon tällänen fädäri. Ei kai tytöt halua lihavia poikaystäviä? En tiä. En kelpaa kellekkään, oon niin ruma, et joku pedofiiliki varmaan jättäis mut rauhaan. Onneks laihdutus ja sen ajatteleminen vie paljon aikaa, en ehdi angstaan muista asioista hirveemmin.

Hyi helvetti. Oon kyl yks läskikasa. Hyi vittu